Thursday, April 28, 2011

Petua#11 - Menguatkan Buah Pinggang bg mengekalkan KEJANTANAN SEX TERHEBAT diwaktu tua....

Memang menjadi kegilaan seorang lelaki untuk menjadi seorang JANTAN!!!!. Ini kerana KEJANTANAN itulah yang menjadi kegilaan si isteri Di rumah. Aksi diranjang menepati piawaian KEJANTAN,inilah yang dikatakan seorang lelaki tulen. Hanya lelaki tulen dijanjikan wanita tulen. "aku jadikan kamu berpasang-pasangan".

Akan tetapi setiap insan bernama lelaki pasti tidak dapat memenuhi piawaian KENJANTAN apabila usia dimamah masa.Sehingga ada yg sanggup mengadai nyawa dengan menelan VIAGRA untuk mendapat pengiktirafan piawaian KEJANTANAN yang hanya akan diiktiraf oleh ISTERI tersayang.
Lihat Bung Mokhtar dan zizie..... mengandung tu...peerrggh power

Bayangkanlah., betapa indahnya seorang lelaki memenuhi piawaian ini sehingga roh berpisah dengan jasadnya. Berapa ramaikah lelaki yang benar-benar memenuhi piawaian ini.... Amat kurang sekali. Ini dapat dibuktikan dengan fakta masa kini...kes penceraian semakin meningkat. Anak dibesarkan atas dasar "Broken Family" dan akhirnya...tiada lagi lelaki tulen.

Ayuh... lelaki di luar sana., marilah kita mengekal piawaian KEJANTANAN kita sehingga hari tua dan menghalang kepupusan insan yang bernama lelaki dalam dunia ini.... Hanya petua ini yang ditinggalkan oleh moyang kita yg tidak per mengalami kes penceraian dan sebagainya....

"Apabila kita berasmara dengan isteri kita, berasmaralah dengan bersungguh sungguh...janganlah sekadar melepas batuk ditangga. Ini kerana isteri kita mempunyai hak yang sama keatas suami mereka. Apabila layaran badai asmara sampai ke kemuncaknya maka terdampar keletihan suami dan isteri tadi., mohonlah jasa baik isteri untuk duduk diatas pinggang anda sambil berselawat kepada nabi Muhammad s.a.w. Biarkan seketika dan mohon isteri u bangun dengan perlahan .Insyallah dengan izun Allah s.w.t... Kita akan berjaya menepati piawaian KEJANTANAN kita"

Saya memohon petua ini diamalkan ke jalan yg benar. Janganlah disalahgunakan kerana ia akan membawa kepada kemudaratan.

Yang elok itu datang dariNYA dan yang tidak datangnya dari saya....

Selamat Mencuba

No comments:

Post a Comment